Sauna in Ruissalo

Ruissalo is niet enkel het prachtige eilandje bij Turku.

Je kan er ook heen om te genieten van de Finse nationale hobby: Sauna!

Zaterdag gingen we met een hoopje Belgen en enkele Nederlanders 'een saunatje doen'. De sauna zelf was behoorlijk authentiek: een grote haard met hout, ernaast een grote kommet water om over de kolen te gieten (die op de haard liggen). Resultaat: een aangename 80 - 90° C.

De zee was zo mogelijk nog authentieker: een aangename 2°C was een welgekomen afwisseling!

Voor foto's: klik hier.

Reacties

Reacties

Sofie Geeraerts

Hey, misschien een beetje raar dat ik nu op je bericht reageer maar ik ben nu op erasmus in Turku en ik ben van plan om met mijn familie nr Ruissalo te gaan, ik was aan het zoeken nr een sauna en vroeg me af waar jij naartoe bent gegaan? sofie_geeraerts@hotmail.com
dank :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!