Sauna @ Ruissalo (II)

zaterdag was het weer tijd voor sauna, volgens het aloude recept: warme sauna, koud water, en een barbeque achteraf.

Deze keer kregen we les van een Fin: hoe water op de hete stenen te gieten. Het gaat zo: wanneer de sauna vol is, giet je zoveel water op de stenen dat de mensen het te heet vinden, en naar buiten gaan! Bedankt voor de tip!

Deze week was er ook iets nieuws bij: we konden een sprongetje maken in de zee. Dat deden we ook natuurlijk. Het filmpje vindt je hier.

Foto's vindt je hier.

Reacties

Reacties

Julie

Hey Wimfin!!

Ik wil even zeggen dat ik u blog super mooi vind, en dat ik vereerd ben er ook op te mogen staan (hihi)

Groetjes,
Julie

(be prepared for next week!! ;-)

Dimitri

Hey Hey

long time no see :p

kben nu dus bezig met mijn eerste nachtje en kmoet toegeven het bevalt me wel!

bij u daar tussen de finnen dat ziet er daar nog steeds een plezante bedoeling uit he !

doe zo voort zoukik zeggen !

amuseert u nog en tot de volgende

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!